Suzuki Wagon R+ 2000 vs Ford Fiesta 2003
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 76 ZS | 70 ZS | |
Griezes moments: | 115 NM | 106 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 15.8 sekundes | |
Suzuki Wagon R+ ir dinamiskāks braukšanā. Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Ford Fiesta, savukārt griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Ford Fiesta. Pateicoties lielākai jaudai Suzuki Wagon R+ sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Fiesta ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Ford Fiesta, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Wagon R+ var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Ford Fiesta. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
800 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Fiesta ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Baleno, Suzuki Jimny | Izmantots arī Ford KA | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford Fiesta dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.50 m | 3.92 m | |
Platums: | 1.62 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.46 m | |
Suzuki Wagon R+ ir mazāks, bet augstāks. Suzuki Wagon R+ ir par 42 cm īsāks nekā Ford Fiesta, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 24 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 218 litri | 268 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | 945 litri | |
Suzuki Wagon R+ bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem mazāks nekā Ford Fiesta. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Suzuki Wagon R+ (par 305 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.8 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`530 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Ford Fiesta ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|