Suzuki Wagon R+ 2000 vs Nissan Primera 1999
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 76 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 115 NM | 136 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 12 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāka braukšana. Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā Nissan Primera, savukārt griezes moments ir par 21 NM mazāks nekā Nissan Primera. Mazākas jaudas dēļ Suzuki Wagon R+ sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Wagon R+ var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Nissan Primera. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
700 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
500 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Baleno, Suzuki Jimny | Izmantots arī Nissan Almera | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.50 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.62 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.41 m | |
Suzuki Wagon R+ ir mazāks, bet augstāks. Suzuki Wagon R+ ir par 102 cm īsāks nekā Nissan Primera, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 29 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 218 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | 1200 litri | |
Suzuki Wagon R+ bagāžas nodalījuma tilpums ir par 287 litriem mazāks nekā Nissan Primera. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Suzuki Wagon R+ (par 50 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 11 metri | |
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Nissan Primera, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`670 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Nissan Primera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|