Suzuki Wagon R+ 2003 vs Nissan Moco 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 0.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 53 ZS | 54 ZS | |
Griezes moments: | 76 NM | 63 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Nissan Moco, taču griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā Nissan Moco. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 30 litri | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 24 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Alto, Suzuki Ignis | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.54 m | 3.40 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.48 m | |
Augstums: | 1.66 m | 1.59 m | |
Suzuki Wagon R+ ir lielāks. Suzuki Wagon R+ ir par 15 cm garāks nekā Nissan Moco, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
595 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 8.4 metri | |
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Nissan Moco, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`415 | 1`070 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Nissan Moco ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|