Suzuki Wagon R+ 2003 vs Volkswagen Lupo 2003
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 76 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 115 NM | 130 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 11.8 sekundes | |
Volkswagen Lupo ir dinamiskāka braukšana. Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 29 ZS mazāka nekā Volkswagen Lupo, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Volkswagen Lupo. Mazākas jaudas dēļ Suzuki Wagon R+ sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 4.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Lupo ir labāka izvēle. Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Wagon R+ var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 34 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
700 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
Volkswagen Lupo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.54 m | 3.53 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.62 m | |
Augstums: | 1.66 m | 1.46 m | |
Suzuki Wagon R+ ir par 1 cm garāks nekā Volkswagen Lupo, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 20 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 218 litri | 130 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | nav datu | |
Suzuki Wagon R+ ir lielāka bagāžas ietilpība. Suzuki Wagon R+ bagāžas nodalījuma tilpums ir par 88 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.3 metri | |
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volkswagen Lupo, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Volkswagen Lupo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|