Suzuki Wagon R+ 2003 vs Nissan Moco 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Dīzelis | 0.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 69 ZS | 54 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 63 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15 sekundes | n/a sekundes | |
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Nissan Moco, savukārt griezes moments ir par 107 NM lielāks nekā Nissan Moco. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 39 litri | 30 litri | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Suzuki Ignis | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Suzuki Wagon R+ dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.54 m | 3.40 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.48 m | |
Augstums: | 1.66 m | 1.59 m | |
Suzuki Wagon R+ ir lielāks. Suzuki Wagon R+ ir par 15 cm garāks nekā Nissan Moco, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 218 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 8.4 metri | |
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Nissan Moco, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`070 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Nissan Moco ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|