LatviešuEnglishEspañol

Suzuki Wagon R+ 2003 vs Nissan Moco 2002

 
Suzuki Wagon R+
2003 - 2006
Nissan Moco
2002 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 1.2 Dīzelis0.7 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 69 ZS54 ZS
Griezes moments: 170 NM63 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15 sekundesn/a sekundes
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Nissan Moco, savukārt griezes moments ir par 107 NM lielāks nekā Nissan Moco.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.2nav datu
Degvielas bākas tilpums: 39 litri30 litri

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 14 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Suzuki IgnisIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Suzuki Wagon R+ dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 3.54 m3.40 m
Platums: 1.60 m1.48 m
Augstums: 1.66 m1.59 m
Suzuki Wagon R+ ir lielāks.
Suzuki Wagon R+ ir par 15 cm garāks nekā Nissan Moco, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 7 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 218 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1250 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri8.4 metri
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Nissan Moco, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`5001`070
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): nav datunav datu
Priekšrocības un trūkumi: Suzuki Wagon R+ ir
  • jaudīgāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nissan Moco ir
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]