Suzuki Wagon R+ 2003 vs Suzuki Alto 2009
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.2 Dīzelis | 1.0 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Suzuki Wagon R+) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Suzuki Alto) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 69 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 90 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15 sekundes | 14 sekundes | |
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Suzuki Alto, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Suzuki Alto. Neskatoties uz lielāku jaudu Suzuki Wagon R+ sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.1 l/100km | 5.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Suzuki Alto, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Wagon R+ var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Suzuki Alto. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 39 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Suzuki Ignis | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Agila, Suzuki Splash | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Alto varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Suzuki Wagon R+ dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.54 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.66 m | 1.47 m | |
Suzuki Wagon R+ ir par 4 cm garāks nekā Suzuki Alto, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 19 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 218 litri | 129 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | 774 litri | |
Suzuki Wagon R+ ir lielāka bagāžas ietilpība. Suzuki Wagon R+ bagāžas nodalījuma tilpums ir par 89 litriem lielāks nekā Suzuki Alto. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Suzuki Wagon R+ (par 476 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9 metri | |
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Suzuki Alto, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`250 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Suzuki Alto ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|