Suzuki Wagon R+ 2003 vs Volkswagen Lupo 1999
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
Dzinējs: | 1.2 Dīzelis | 1.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 69 ZS | 61 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 140 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15 sekundes | 14.5 sekundes | |
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 8 ZS lielāka nekā Volkswagen Lupo, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Volkswagen Lupo. Neskatoties uz lielāku jaudu Suzuki Wagon R+ sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 3.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.1 l/100km | 4.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Lupo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Wagon R+ var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 39 litri | 34 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Lupo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Wagon R+ dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Suzuki Ignis | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A2, Seat Arosa | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Lupo varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.54 m | 3.53 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.62 m | |
Augstums: | 1.66 m | 1.46 m | |
Suzuki Wagon R+ ir par 1 cm garāks nekā Volkswagen Lupo, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 20 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 218 litri | 130 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | 830 litri | |
Suzuki Wagon R+ ir lielāka bagāžas ietilpība. Suzuki Wagon R+ bagāžas nodalījuma tilpums ir par 88 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Suzuki Wagon R+ (par 420 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.3 metri | |
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volkswagen Lupo, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`210 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Volkswagen Lupo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|