LatviešuEnglishEspañol

Suzuki Wagon R+ 2003 vs Volkswagen Lupo 1999

 
Suzuki Wagon R+
2003 - 2006
Volkswagen Lupo
1999 - 2005
Virsbūve: MinivensHečbeks
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 1.2 Dīzelis1.2 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 69 ZS61 ZS
Griezes moments: 170 NM140 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15 sekundes14.5 sekundes
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 8 ZS lielāka nekā Volkswagen Lupo, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Volkswagen Lupo. Neskatoties uz lielāku jaudu Suzuki Wagon R+ sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.23.0
Reālais degvielas patēriņš: 5.1 l/100km4.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Lupo ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Wagon R+ var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo.
Degvielas bākas tilpums: 39 litri34 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 750 km kombinētajā ciklā1130 km kombinētajā ciklā
880 km ārpus pilsētas1250 km ārpus pilsētas
760 km ar reālo patēriņu850 km ar reālo patēriņu
Volkswagen Lupo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km280'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Wagon R+ dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 14 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Suzuki IgnisIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A2, Seat Arosa
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Lupo varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 3.54 m3.53 m
Platums: 1.60 m1.62 m
Augstums: 1.66 m1.46 m
Suzuki Wagon R+ ir par 1 cm garāks nekā Volkswagen Lupo, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 20 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 218 litri130 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1250 litri830 litri
Suzuki Wagon R+ ir lielāka bagāžas ietilpība.
Suzuki Wagon R+ bagāžas nodalījuma tilpums ir par 88 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Suzuki Wagon R+ (par 420 litriem).
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri10.3 metri
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volkswagen Lupo, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`5001`210
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): nav datu1000
Priekšrocības un trūkumi: Suzuki Wagon R+ ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Volkswagen Lupo ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]