Toyota Auris 2007 vs Honda Civic 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 124 ZS | 99 ZS | |
Griezes moments: | 157 NM | 127 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 13 sekundes | |
Toyota Auris ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Auris dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Honda Civic, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Honda Civic. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Auris sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Civic ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Honda Civic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Auris var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Honda Civic. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
930 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Honda Civic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Civic dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 24 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Corolla | Izmantots arī Honda Jazz | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda Civic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota Auris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Auris 2007 1.6 dzinējs: Motors tiek uzskatīts par vienu no uzticamākajiem savā klasē un, nodrošinot pienācīgu apkopi, nerada būtiskas problēmas tā īpašniekiem. Tomēr tā dinamiskie rādītāji ir pieticīgi.
Motora ... Vairāk par Toyota Auris 2007 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.22 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.46 m | |
Toyota Auris ir par 3 cm īsāks nekā Honda Civic, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota Auris ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 354 litri | 456 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
761 litri | 1352 litri | |
Honda Civic ir vairāk vietas bagāžai. Toyota Auris bagāžas nodalījuma tilpums ir par 102 litriem mazāks nekā Honda Civic. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda Civic (par 591 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Toyota Auris apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Honda Civic, tas nozīmē, ka ar Toyota Auris var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`690 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Honda Civic nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 4000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.8/10 | 9.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Auris ir
|
Honda Civic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|