Toyota Auris 2013 vs Peugeot 308 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 254 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 13.5 sekundes | |
Toyota Auris dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 49 NM mazāks nekā Peugeot 308. Neskatoties uz mazāku jaudu Toyota Auris sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 3.5 | |
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 53 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 138 mm | 109 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Auris var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Toyota Auris modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris, Toyota iQ | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 2008, Citroen C4, Opel Crossland | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Auris 2013 1.4 dzinējs: Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar elektromagnētiskajām sprauslām līdz 2008. gadam. Vēlāk tos aizstāja ... Vairāk par Toyota Auris 2013 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.56 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.47 m | |
Toyota Auris ir mazāks. Toyota Auris ir par 3 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Auris ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | 610 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1660 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Toyota Auris bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.2 metri | |
Toyota Auris apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar Toyota Auris var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`195 | 1`880 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7400 | 6200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Auris ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|