Toyota C-HR 2016 vs Dacia Duster 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 11.8 sekundes | |
Toyota C-HR ir dinamiskāks braukšanā. Toyota C-HR dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Dacia Duster, taču griezes moments ir par 75 NM mazāks nekā Dacia Duster. Pateicoties lielākai jaudai Toyota C-HR sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Duster ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota C-HR var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Dacia Duster. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Dacia Duster ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.69 m | |
Toyota C-HR ir par 2 cm garāks nekā Dacia Duster, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota C-HR ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 445 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1478 litri | |
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Toyota C-HR bagāžas nodalījuma tilpums ir par 68 litriem mazāks nekā Dacia Duster. Tas varētu liecināt, ka Toyota C-HR vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.1 metri | |
Toyota C-HR apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Dacia Duster, tas nozīmē, ka ar Toyota C-HR var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`930 | 1`819 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 19 000 | 11 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota C-HR ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|