Toyota C-HR 2016 vs Dacia Duster 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 11.8 sekundes | |
Toyota C-HR ir dinamiskāks braukšanā. Toyota C-HR dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Dacia Duster, taču griezes moments ir par 75 NM mazāks nekā Dacia Duster. Pateicoties lielākai jaudai Toyota C-HR sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Duster ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota C-HR var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Dacia Duster. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Dacia Duster ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Dacia Duster 2017 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Duster 2017 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.69 m | |
Toyota C-HR ir par 2 cm garāks nekā Dacia Duster, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota C-HR ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 445 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1478 litri | |
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Toyota C-HR bagāžas nodalījuma tilpums ir par 68 litriem mazāks nekā Dacia Duster. Tas varētu liecināt, ka Toyota C-HR vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.1 metri | |
Toyota C-HR apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Dacia Duster, tas nozīmē, ka ar Toyota C-HR var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`930 | 1`819 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 21 000 | 11 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota C-HR ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|