Toyota C-HR 2016 vs Peugeot 3008 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Benzīna (Toyota C-HR) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Peugeot 3008) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 12.6 sekundes | |
Toyota C-HR ir dinamiskāks braukšanā. Toyota C-HR dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, taču griezes moments ir par 85 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Pateicoties lielākai jaudai Toyota C-HR sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 5.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota C-HR var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 1420 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1500 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 1030 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Peugeot 3008 2013 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 3008 2013 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.64 m | |
Toyota C-HR ir mazāks. Toyota C-HR un Peugeot 3008 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1241 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Toyota C-HR bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`930 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 20 800 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota C-HR ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|