Toyota Celica 2002 vs Mitsubishi Eclipse 1996
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 146 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 177 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 9.4 sekundes | |
Toyota Celica dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā Mitsubishi Eclipse, savukārt griezes moments ir par 7 NM mazāks nekā Mitsubishi Eclipse. Neskatoties uz mazāku jaudu Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 9.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Mitsubishi Eclipse, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Celica var ietaupīt 300 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mitsubishi Eclipse dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 45 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mitsubishi Eclipse dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Celica 2002 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 2002 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.35 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.30 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Toyota Celica ir par 3 cm īsāks nekā Mitsubishi Eclipse, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 241 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.6 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Mitsubishi Eclipse, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
Mitsubishi Eclipse ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|