Toyota Celica 1999 vs Ford Cougar 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 8.6 sekundes | |
Toyota Celica dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Ford Cougar, savukārt griezes moments ir par 48 NM mazāks nekā Ford Cougar. Mazākas jaudas dēļ Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 9.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 10.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Ford Cougar, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Celica var ietaupīt 270 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem mazāks nekā Ford Cougar. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 550 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Cougar dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots arī Ford Mondeo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford Cougar dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.32 m | |
Toyota Celica ir mazāks. Toyota Celica ir par 36 cm īsāks nekā Ford Cougar, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 930 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Ford Cougar, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`825 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
Ford Cougar ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|