LatviešuEnglishEspañol

Toyota Celica 1999 vs Ford Puma 1997

 
Toyota Celica
1999 - 2002
Ford Puma
1997 - 2002
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns1.7 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 143 ZS125 ZS
Griezes moments: 172 NM157 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.7 sekundes9.2 sekundes
Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā.
Toyota Celica dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Ford Puma, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Ford Puma. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.77.4
Reālais degvielas patēriņš: 7.9 l/100km7.8 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Ford Puma, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Celica var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Ford Puma.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri40 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 710 km kombinētajā ciklā540 km kombinētajā ciklā
880 km ārpus pilsētas650 km ārpus pilsētas
690 km ar reālo patēriņu510 km ar reālo patēriņu
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 280'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Puma dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 12 gadi4 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla VersoIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle.
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ...  Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.34 m3.98 m
Platums: 1.74 m1.67 m
Augstums: 1.32 m1.34 m
Toyota Celica ir lielāks, bet nedaudz zemāks.
Toyota Celica ir par 36 cm garāks nekā Ford Puma, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datunav datu
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri10 metri
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford Puma, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`200nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 22001000
Priekšrocības un trūkumi: Toyota Celica ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
Ford Puma ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks dzinēja resurss
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]