Toyota Celica 1999 vs Ford Puma 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 157 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 9.2 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Ford Puma, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Ford Puma. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 7.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Ford Puma, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Celica var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Ford Puma. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 540 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 650 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 510 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Puma dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 3.98 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.67 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.34 m | |
Toyota Celica ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Toyota Celica ir par 36 cm garāks nekā Ford Puma, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford Puma, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
Ford Puma ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|