Toyota Celica 1999 vs Hyundai Coupe 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 9.8 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 29 ZS lielāka nekā Hyundai Coupe, savukārt griezes moments ir par 27 NM lielāks nekā Hyundai Coupe. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 8.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Celica var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai Coupe dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots arī Hyundai Lantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai Coupe dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | nav datu | |
Platums: | 1.74 m | nav datu | |
Augstums: | 1.32 m | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Hyundai Coupe, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`400 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
Hyundai Coupe ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|