Toyota Celica 1999 vs Renault Megane 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 8.6 sekundes | |
Toyota Celica dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Renault Megane, taču griezes moments ir par 28 NM mazāks nekā Renault Megane. Neskatoties uz lielāku jaudu Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 7.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Celica var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Renault Megane. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots arī Renault Laguna | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Renault Megane dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 3.97 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.37 m | |
Toyota Celica ir lielāks, bet zemāks. Toyota Celica ir par 37 cm garāks nekā Renault Megane, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 288 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.5 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Renault Megane. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`555 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|