Toyota Celica 1999 vs SAAB 9-3 1998
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.2 Dīzelis | |
| Benzīna (Toyota Celica) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (SAAB 9-3) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
| Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 143 ZS | 115 ZS | |
| Griezes moments: | 172 NM | 260 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 10.9 sekundes | |
| Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā SAAB 9-3, taču griezes moments ir par 88 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
| Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 6.2 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 6.8 l/100km | |
| Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Celica var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā SAAB 9-3. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 68 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
| 880 km ārpus pilsētas | 1470 km ārpus pilsētas | ||
| 690 km ar reālo patēriņu | 1000 km ar reālo patēriņu | ||
| SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 7 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ...  Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
| Izmēri | |||
| Garums: | 4.34 m | 4.63 m | |
| Platums: | 1.74 m | 1.71 m | |
| Augstums: | 1.32 m | 1.43 m | |
| Toyota Celica ir par 29 cm īsāks nekā SAAB 9-3, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 11 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.5 metri | |
| Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā SAAB 9-3. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`600 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 2000 | 3200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | Toyota Celica ir 
 | SAAB 9-3 ir 
 | |
| 
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         | |||
