LatviešuEnglishEspañol

Toyota Celica 1999 vs SAAB 9-3 1998

 
Toyota Celica
1999 - 2002
SAAB 9-3
1998 - 2002
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns2.2 Dīzelis
Benzīna (Toyota Celica) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (SAAB 9-3) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks?
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 143 ZS115 ZS
Griezes moments: 172 NM260 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.7 sekundes10.9 sekundes
Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā.
Toyota Celica dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā SAAB 9-3, taču griezes moments ir par 88 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.76.2
Reālais degvielas patēriņš: 7.9 l/100km6.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Celica var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā SAAB 9-3.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri68 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 710 km kombinētajā ciklā1090 km kombinētajā ciklā
880 km ārpus pilsētas1470 km ārpus pilsētas
690 km ar reālo patēriņu1000 km ar reālo patēriņu
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 280'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 12 gadi7 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla VersoIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ...  Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.34 m4.63 m
Platums: 1.74 m1.71 m
Augstums: 1.32 m1.43 m
Toyota Celica ir par 29 cm īsāks nekā SAAB 9-3, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 11 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datunav datu
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri10.5 metri
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā SAAB 9-3.
Pilna masa (kg): 1`2001`600
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 20003200
Priekšrocības un trūkumi: Toyota Celica ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • zemāka cena
SAAB 9-3 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]