Toyota Celica 1990 vs BMW 3 sērija 1992
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 156 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 186 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 9.9 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, taču griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.0 l/100km | 9.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Celica var ietaupīt 180 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 970 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 21 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Carina E | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.37 m | |
Toyota Celica ir mazāks. Toyota Celica ir par 1 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 435 litri | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Toyota Celica bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`760 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 3400 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|