Toyota Celica 1995 vs BMW 3 sērija 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 186 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 11 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, taču griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 | 9.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Celica var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 21 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Carina E | Izmantots arī BMW 5 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.33 m | 1.35 m | |
Toyota Celica ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Toyota Celica ir par 7 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 230 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`810 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 7800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|