Toyota Highlander 2013 vs Honda CR-V 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 188 ZS | 166 ZS | |
Griezes moments: | 252 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 11 sekundes | |
Toyota Highlander ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Highlander dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā Honda CR-V, savukārt griezes moments ir par 32 NM lielāks nekā Honda CR-V. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Highlander sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 | 9.5 | |
Toyota Highlander degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Highlander var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 610 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
Toyota Highlander ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Honda CR-V 2007: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda CR-V dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Lexus RX | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Highlander varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota Highlander dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.93 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.73 m | 1.68 m | |
Toyota Highlander ir lielāks. Toyota Highlander ir par 35 cm garāks nekā Honda CR-V, par 11 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Highlander ir par 5 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 391 litri | 556 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 391 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 556 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2370 litri | 955 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Highlander (par 1415 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 5.9 metri | 11.8 metri | |
Toyota Highlander apgriešanās diametrs ir par 5.9 metriem mazāks nekā Honda CR-V, tas nozīmē, ka ar Toyota Highlander var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`625 | 2`160 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 21 400 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Highlander ir
|
Honda CR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|