Toyota Hilux 2020 vs BMW X3 2021
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
| Dīzeļdzinēji (Toyota Hilux) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (BMW X3) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 204 ZS | 184 ZS | |
| Griezes moments: | 500 NM | 300 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 8.4 sekundes | |
| Toyota Hilux dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā BMW X3, savukārt griezes moments ir par 200 NM lielāks nekā BMW X3. Neskatoties uz lielāku jaudu Toyota Hilux sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
| Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 65 litri | |
| 780 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
| Klīrenss: | 293 mm | 204 mm | |
| Dēļ augstāka klīrensa Toyota Hilux var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 320'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 11 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Land Cruiser | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW Z4, BMW 4 sērija, BMW X4 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW X3 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Toyota Hilux 2020 2.8 dzinējs: 1GD-FTV dīzeļdzinēju Toyota ieviesa 2015. gadā, lai risinātu agrākās KD sērijas trūkumus, piemēram, augstu trokšņa līmeni, zemu veiktspēju, degvielas patēriņu, ekoloģiskās prasības un ...  Vairāk par Toyota Hilux 2020 2.8 dzinējs  BMW X3 2021 2.0 dzinējs: Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj uzlabot automobiļa dinamiku un jaudu, nezaudējot ... Vairāk par BMW X3 2021 2.0 dzinējs  | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 5.33 m | 4.71 m | |
| Platums: | 1.86 m | 1.90 m | |
| Augstums: | 1.82 m | 1.68 m | |
| Toyota Hilux ir par 61 cm garāks nekā BMW X3, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Hilux ir par 14 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 550 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus  | 
nav datu | 1600 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 13.4 metri | 12 metri | |
| Toyota Hilux apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā BMW X3, tas nozīmē, ka ar Toyota Hilux var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
| Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 3`210 | 2`410 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 36 200 | 43 200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | 
Toyota Hilux ir    
    
  | 
BMW X3 ir    
    
  | |
| 
         
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         
     | 
|||
