Toyota Hilux 2020 vs Cupra Formentor 2024
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Toyota Hilux) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Cupra Formentor) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 333 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 420 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 4.8 sekundes | |
Cupra Formentor ir dinamiskāka braukšana. Toyota Hilux dzinēja jauda ir par 129 ZS mazāka nekā Cupra Formentor, taču griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Cupra Formentor. Mazākas jaudas dēļ Toyota Hilux sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 55 litri | |
780 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Toyota Hilux 2020 2.8 dzinējs: 1GD-FTV dīzeļdzinēju Toyota ieviesa 2015. gadā, lai risinātu agrākās KD sērijas trūkumus, piemēram, augstu trokšņa līmeni, zemu veiktspēju, degvielas patēriņu, ekoloģiskās prasības un ... Vairāk par Toyota Hilux 2020 2.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.33 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.82 m | 1.51 m | |
Toyota Hilux ir lielāks. Toyota Hilux ir par 87 cm garāks nekā Cupra Formentor, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Hilux ir par 30 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 420 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13.4 metri | 11 metri | |
Toyota Hilux apgriešanās diametrs ir par 2.4 metriem lielāks nekā Cupra Formentor, tas nozīmē, ka ar Toyota Hilux var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`210 | 2`160 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 44 400 | 33 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Hilux ir
|
Cupra Formentor ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|