Toyota Hilux 2020 vs Kia Sportage 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 265 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 9.1 sekundes | |
Toyota Hilux dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā Kia Sportage, savukārt griezes moments ir par 235 NM lielāks nekā Kia Sportage. Neskatoties uz lielāku jaudu Toyota Hilux sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.8 | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 62 litri | |
780 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 293 mm | 172 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Hilux var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 250'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Hilux dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Land Cruiser | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Kia Sportage varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Hilux 2020 2.8 dzinējs: 1GD-FTV dīzeļdzinēju Toyota ieviesa 2015. gadā, lai risinātu agrākās KD sērijas trūkumus, piemēram, augstu trokšņa līmeni, zemu veiktspēju, degvielas patēriņu, ekoloģiskās prasības un ... Vairāk par Toyota Hilux 2020 2.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.33 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.82 m | 1.65 m | |
Toyota Hilux ir par 84 cm garāks nekā Kia Sportage, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota Hilux ir par 17 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 503 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1492 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13.4 metri | 11 metri | |
Toyota Hilux apgriešanās diametrs ir par 2.4 metriem lielāks nekā Kia Sportage, tas nozīmē, ka ar Toyota Hilux var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`210 | 2`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 41 600 | 22 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Hilux ir
|
Kia Sportage ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|