LatviešuEnglishEspañol

Toyota Tundra 2008 vs Mazda CX-9 2009

 
Toyota Tundra
2008 - 2013
Mazda CX-9
2009 - 2012
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 5.7 Benzīns3.7 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 386 ZS273 ZS
Griezes moments: 544 NM367 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 6.2 sekundesn/a sekundes
Toyota Tundra dzinēja jauda ir par 113 ZS lielāka nekā Mazda CX-9, savukārt griezes moments ir par 177 NM lielāks nekā Mazda CX-9.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 15.312.9
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-9 ir labāka izvēle.
Toyota Tundra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Mazda CX-9, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Tundra var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 100 litri76 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 650 km kombinētajā ciklā580 km kombinētajā ciklā
720 km ārpus pilsētas670 km ārpus pilsētas
Toyota Tundra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)4x4 - AWD
Klīrenss: 264 mm203 mm
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Tundra var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem.

Izmēri

Garums: 5.81 m5.09 m
Platums: 2.03 m1.94 m
Augstums: 1.94 m1.73 m
Toyota Tundra ir lielāks.
Toyota Tundra ir par 73 cm garāks nekā Mazda CX-9, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Tundra ir par 21 cm augstāks.
Sēdvietas: nav datu7 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: nav datu487 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: nav datu487 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu2852 litri
Apgriešanās diametrs: 13.4 metri11.4 metri
Toyota Tundra apgriešanās diametrs ir par 2 metriem lielāks nekā Mazda CX-9, tas nozīmē, ka ar Toyota Tundra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 3`2212`062
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 21 00010 200
Priekšrocības un trūkumi: Toyota Tundra ir
  • jaudīgāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks klīrenss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Mazda CX-9 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]