Toyota Tundra 2008 vs Mazda CX-9 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 5.7 Benzīns | 3.7 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 386 ZS | 273 ZS | |
Griezes moments: | 544 NM | 367 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.2 sekundes | n/a sekundes | |
Toyota Tundra dzinēja jauda ir par 113 ZS lielāka nekā Mazda CX-9, savukārt griezes moments ir par 177 NM lielāks nekā Mazda CX-9. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 15.3 | 12.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-9 ir labāka izvēle. Toyota Tundra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Mazda CX-9, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Tundra var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 100 litri | 76 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
720 km ārpus pilsētas | 670 km ārpus pilsētas | ||
Toyota Tundra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Klīrenss: | 264 mm | 203 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Tundra var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.81 m | 5.09 m | |
Platums: | 2.03 m | 1.94 m | |
Augstums: | 1.94 m | 1.73 m | |
Toyota Tundra ir lielāks. Toyota Tundra ir par 73 cm garāks nekā Mazda CX-9, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Tundra ir par 21 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 487 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 487 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2852 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13.4 metri | 11.4 metri | |
Toyota Tundra apgriešanās diametrs ir par 2 metriem lielāks nekā Mazda CX-9, tas nozīmē, ka ar Toyota Tundra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`221 | 2`062 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 21 000 | 10 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Tundra ir
|
Mazda CX-9 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|