Toyota Verso 2010 vs Dacia Dokker 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 99 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 125 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.3 sekundes | 13.6 sekundes | |
Toyota Verso ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Verso dzinēja jauda ir par 9 ZS lielāka nekā Dacia Dokker, taču griezes moments ir par 65 NM mazāks nekā Dacia Dokker. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Verso sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 4.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 5.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Dokker ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Verso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Dacia Dokker, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Verso var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Verso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Dacia Dokker. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 42 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Dacia Dokker ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Auris, Toyota Yaris | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota Verso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.99 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.81 m | |
Toyota Verso ir mazāks. Toyota Verso ir par 37 cm īsāks nekā Dacia Dokker, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Verso ir par 22 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 800 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
623 litri | 3000 litri | |
Dacia Dokker ir vairāk vietas bagāžai. Toyota Verso bagāžas nodalījuma tilpums ir par 370 litriem mazāks nekā Dacia Dokker. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Dokker (par 2377 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.1 metri | |
Toyota Verso apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Dacia Dokker. | |||
Pilna masa (kg): | 1`515 | 1`854 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Toyota Verso ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Dokker nopietni defekti konstatēti apmēram 120 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Verso, attiecīgi Toyota Verso kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8200 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Verso ir
|
Dacia Dokker ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|