VAZ 2108 1984 vs Moskvitch 412 1967
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 186 NM | 108 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 19 sekundes | |
VAZ 2108 dzinēja jauda ir par 45 ZS lielāka nekā Moskvitch 412, savukārt griezes moments ir par 78 NM lielāks nekā Moskvitch 412. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (VAZ 2108) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Moskvitch 412) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.01 m | nav datu | |
Platums: | 1.65 m | 1.55 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.48 m | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 350 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`330 | 1`520 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
VAZ 2108 ir
|
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|