Volkswagen Bora 1999 vs Volvo V40 2000
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 115 ZS | 115 ZS | |
| Griezes moments: | 285 NM | 265 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 10.5 sekundes | |
| Volkswagen Bora un Volvo V40 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Volkswagen Bora griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Volvo V40. Volkswagen Bora sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 5.4 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 6.1 l/100km | |
|
Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Bora var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volvo V40. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
| 1240 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
| 930 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
| Volvo V40 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A6, Audi A4 | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo V40 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Volkswagen Bora dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Volkswagen Bora 1999 1.9 dzinējs: Dzinējs ir ļoti prasīgs uz eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvas smērvielas dzinēja resurss jūtami samazināsies. Volvo V40 2000 1.9 dzinējs: Ilgmūžīgs un degvielas patēriņa ziņā efektīvs motors. Lai dzinējs kalpotu ilgi, svarīgi ir ievērot eļļas maiņas un apkopes intervālus, nekvalitatīvas vai laikus nenomainītas eļļas ... Vairāk par Volvo V40 2000 1.9 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.41 m | 4.48 m | |
| Platums: | 1.74 m | 1.72 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.41 m | |
| Volkswagen Bora ir par 7 cm īsāks nekā Volvo V40, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Bora ir par 6 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 413 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1420 litri | |
|
Volkswagen Bora ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Bora bagāžas nodalījuma tilpums ir par 47 litriem lielāks nekā Volvo V40. Iespējams, Volvo V40 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
| Volkswagen Bora apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Volvo V40, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Bora var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`880 | 1`800 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 1400 | 1000 | |
| Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 8.2/10 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Bora ir
|
Volvo V40 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
