Volkswagen Bora 1999 vs Suzuki Baleno 1995
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 96 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 134 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 11.2 sekundes | |
Volkswagen Bora ir dinamiskāks braukšanā. Volkswagen Bora dzinēja jauda ir par 54 ZS lielāka nekā Suzuki Baleno, savukārt griezes moments ir par 71 NM lielāks nekā Suzuki Baleno. Pateicoties lielākai jaudai Volkswagen Bora sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.0 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Baleno ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem lielāks nekā Suzuki Baleno, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Bora var nākties iegādāties par 375 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Suzuki Baleno. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
770 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Baleno ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Volkswagen Bora ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Grand Vitara, Suzuki Vitara | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Baleno varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Bora dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.41 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Volkswagen Bora ir lielāks. Volkswagen Bora ir par 3 cm garāks nekā Suzuki Baleno, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Bora ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 375 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1370 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volkswagen Bora bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Suzuki Baleno. Tas varētu liecināt, ka Volkswagen Bora vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 9.8 metri | |
Volkswagen Bora apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Suzuki Baleno, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Bora var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`965 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 7.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Bora ir
|
Suzuki Baleno ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|