Volkswagen Bora 2000 vs BMW 3 sērija 2000
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 285 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 10 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Bora dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Bora sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 6.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Bora ir labāka izvēle. Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Bora var ietaupīt 240 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Bora) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A6, Audi A4 | Izmantots arī BMW 5 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Volkswagen Bora 2000 1.9 dzinējs: Dzinējs ir ļoti prasīgs uz eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvas smērvielas dzinēja resurss jūtami samazināsies. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.38 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.42 m | |
Volkswagen Bora ir par 9 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volkswagen Bora ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 440 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Bora bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Volkswagen Bora apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Bora var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Bora ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|