Volkswagen Caddy 2020 vs Dacia Dokker 2016
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 114 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 156 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 12.7 sekundes | |
Volkswagen Caddy ir dinamiskāks braukšanā. Volkswagen Caddy dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Dacia Dokker, savukārt griezes moments ir par 64 NM lielāks nekā Dacia Dokker. Pateicoties lielākai jaudai Volkswagen Caddy sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Caddy ir labāka izvēle. Volkswagen Caddy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Dacia Dokker, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Caddy var ietaupīt 90 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
Volkswagen Caddy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.82 m | 1.81 m | |
Volkswagen Caddy ir lielāks. Volkswagen Caddy ir par 14 cm garāks nekā Dacia Dokker, par 10 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 3100 litri | 800 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3100 litri | 3000 litri | |
Volkswagen Caddy ir lielāka bagāžas ietilpība. Volkswagen Caddy bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2300 litriem lielāks nekā Dacia Dokker. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Caddy (par 100 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.1 metri | |
Volkswagen Caddy apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Dacia Dokker. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | 1`764 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 25 000 | 8600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Caddy ir
|
Dacia Dokker ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|