Volkswagen Phaeton 2002 vs BMW 5 sērija 2005
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 3.2 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 241 ZS | 258 ZS | |
Griezes moments: | 315 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 6.6 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Phaeton dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, taču griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Phaeton sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.4 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 12.8 l/100km | 9.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Phaeton degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Phaeton var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Phaeton degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.2 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Phaeton) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
BMW 5 sērija 2005 3.0 dzinējs: BMW N52 dzinējs ir pirmais ar ūdens dzesēšanu, kura cilindru blokam tika izmantota magnija un alumīnija sakausējuma kompozītā konstrukcija. Tas tika iekļauts "Ward’s AutoWorld" desmit labāko dzinēju sarakstā 2006. un 2007. gadā. Lai gan dzinējam ir daudz ... Vairāk par BMW 5 sērija 2005 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.06 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.49 m | |
Volkswagen Phaeton ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Volkswagen Phaeton ir par 22 cm garāks nekā BMW 5 sērija, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Phaeton ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1650 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11 metri | |
Volkswagen Phaeton apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Phaeton var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`400 | 2`180 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 3800 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Phaeton ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|