Volkswagen Phaeton 2003 vs BMW 5 sērija 2005
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 4.9 Dīzelis | 4.8 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Volkswagen Phaeton) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (BMW 5 sērija) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | nav datu | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 313 ZS | 367 ZS | |
Griezes moments: | 750 NM | 490 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.9 sekundes | 5.7 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Phaeton dzinēja jauda ir par 54 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, taču griezes moments ir par 260 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Phaeton sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.4 | 11.0 | |
Volkswagen Phaeton degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Phaeton var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Volkswagen Phaeton ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 360'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW X5, BMW 7 sērija, BMW 6 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.06 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.49 m | |
Volkswagen Phaeton ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Volkswagen Phaeton ir par 22 cm garāks nekā BMW 5 sērija, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Phaeton ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1650 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11 metri | |
Volkswagen Phaeton apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Phaeton var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`310 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Volkswagen Phaeton ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 435 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Phaeton, attiecīgi Volkswagen Phaeton kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3800 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Phaeton ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|