Volkswagen Tiguan 2011 vs Subaru XV 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 196 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 10.7 sekundes | |
Subaru XV ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Tiguan dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā Subaru XV, taču griezes moments ir par 4 NM lielāks nekā Subaru XV. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Tiguan sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 8.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Tiguan degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Subaru XV, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Tiguan var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Tiguan ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Audi A3, Skoda Yeti | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza, Subaru Legacy | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Tiguan dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Volkswagen Tiguan 2011 1.4 dzinējs: Dzinējam mēdz būt paaugstināta vibrācija tukšgaitā. Tāpat dzinējs ir ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Motora ķēdes resurss ir neliels, jāseko tās stāvoklim. Tāpat bieži sastopamas ... Vairāk par Volkswagen Tiguan 2011 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.57 m | |
Volkswagen Tiguan ir par 2 cm īsāks nekā Subaru XV, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Tiguan ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 470 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1510 litri | 1270 litri | |
Volkswagen Tiguan ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Tiguan bagāžas nodalījuma tilpums ir par 90 litriem lielāks nekā Subaru XV. Iespējams, Subaru XV vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Tiguan (par 240 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.6 metri | |
Volkswagen Tiguan apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Subaru XV, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Tiguan var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`080 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 9600 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Tiguan ir
|
Subaru XV ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|