Volkswagen Passat 1986 vs Volkswagen Bora 1999
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 137 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 12 sekundes | |
Volkswagen Passat dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Volkswagen Bora, savukārt griezes moments ir par 33 NM mazāks nekā Volkswagen Bora. Neskatoties uz mazāku jaudu Volkswagen Passat sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 9.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Passat ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Passat degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Volkswagen Bora, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Passat var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Passat degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Volkswagen Bora. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
740 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Volkswagen Bora 1998: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi 80, Audi Coupe | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Audi A6, Audi A4, Volkswagen Golf, Skoda Octavia | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Volkswagen Bora 1999 1.8 dzinējs: Diezgan uzticams dzinējs, biežākās problēmas rada lambda zonde, kartera ventilācija un izplūdes kolektora vakuuma regulators. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.45 m | |
Volkswagen Passat ir par 4 cm garāks nekā Volkswagen Bora, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Passat ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 670 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11 metri | |
Volkswagen Passat apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Volkswagen Bora. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`875 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Passat ir
|
Volkswagen Bora ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|