Volvo 940 1996 vs Toyota Yaris 2007
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 165 ZS | 133 ZS | |
Griezes moments: | 264 NM | 173 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 9.3 sekundes | |
Volvo 940 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo 940 dzinēja jauda ir par 32 ZS lielāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 91 NM lielāks nekā Toyota Yaris. Pateicoties lielākai jaudai Volvo 940 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.6 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo 940 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo 940 var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo 940 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
700 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Volvo 940 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Yaris) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Volvo 940) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Toyota Yaris 2007 1.8 dzinējs: Šis dzinējs kopumā tiek uzskatīts par uzticamu, ar aptuveni 250 000 km kalpošanas laiku. Ja tiek veikta regulāra apkope, tas nerada īpašas problēmas, tomēr ir dažas bieži sastopamas nepilnības.
Viens no ... Vairāk par Toyota Yaris 2007 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 3.80 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.53 m | |
Volvo 940 ir lielāks, bet zemāks. Volvo 940 ir par 107 cm garāks nekā Toyota Yaris, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Volvo 940 ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 471 litri | 275 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1183 litri | |
Volvo 940 ir lielāka bagāžas ietilpība. Volvo 940 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 196 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 9.4 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`905 | 1`545 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 940 ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|