Volvo C30 2009 vs Renault Megane 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 11.7 sekundes | |
Volvo C30 dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Renault Megane, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz mazāku jaudu Volvo C30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km | 5.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo C30 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo C30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo C30 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Volvo C30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Renault Megane. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 1420 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1620 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 1030 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volvo S80, Volvo S40, Volvo V50 | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volvo C30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Megane 2010 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Renault Megane 2010 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.49 m | |
Volvo C30 ir mazāks. Volvo C30 ir par 3 cm īsāks nekā Renault Megane, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo C30 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 251 litri | 405 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1162 litri | |
Renault Megane ir vairāk vietas bagāžai. Volvo C30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 154 litriem mazāks nekā Renault Megane. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Volvo C30 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Renault Megane, tas nozīmē, ka ar Volvo C30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`780 | 1`845 | |
Drošība: | |||
Renault Megane ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Volvo C30 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Renault Megane, attiecīgi Volvo C30 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|