Volvo C70 2009 vs BMW 6 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 320 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 5.7 sekundes | |
BMW 6 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volvo C70 dzinēja jauda ir par 150 ZS mazāka nekā BMW 6 sērija, savukārt griezes moments ir par 220 NM mazāks nekā BMW 6 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volvo C70 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 9.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 6 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo C70 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā BMW 6 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo C70 var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 6 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo C70) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 6 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 510'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo C70 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volvo S40, Volvo V50, Volvo C30 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 7 sērija, BMW 1 sērija, BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 6 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 6 sērija 2011 3.0 dzinējs: Lietojot nekvalitatīvu eļļu šim dzinējam ļoti ātri veidojas uzdegums, kā rezultātā tiek bojāti hidrokompensatori, Vanos un Valvetronic sistēmas. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.62 m | 4.89 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.37 m | |
Volvo C70 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Volvo C70 ir par 28 cm īsāks nekā BMW 6 sērija, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo C70 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 200 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 350 litri | |
BMW 6 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Volvo C70 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 100 litriem mazāks nekā BMW 6 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.7 metri | |
Volvo C70 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā BMW 6 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 2`090 | 2`290 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8200 | 21 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo C70 ir
|
BMW 6 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|