Volvo V60 2013 vs BMW 3 sērija 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 306 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 290 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6 sekundes | 7.9 sekundes | |
Volvo V60 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo V60 dzinēja jauda ir par 122 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 110 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Volvo V60 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 6.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Volvo V60 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo V60 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
BMW 3 sērija 2015: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Volvo XC60 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW 4 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Volvo V60 2013 2.0 dzinējs: Šīs sērijas dzinējiem bieži tiek novērots palielināts eļļas patēriņš. Agrīnajos modeļos vājais punkts bija dzesēšanas šķidruma tvertnes šļūtene, kas mēdza plaisāt. Degvielas ... Vairāk par Volvo V60 2013 2.0 dzinējs BMW 3 sērija 2015 2.0 dzinējs: Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj uzlabot automobiļa dinamiku un jaudu, nezaudējot ... Vairāk par BMW 3 sērija 2015 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.43 m | |
Volvo V60 un BMW 3 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 495 litri | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Volvo V60 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 11.7 metri | |
Volvo V60 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 2`160 | 2`185 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Volvo V60 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo V60, attiecīgi Volvo V60 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 12 800 | 15 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo V60 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|