Volvo V90 2016 vs Mazda 6 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 175 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 420 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 9.1 sekundes | |
Volvo V90 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo V90 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Mazda 6. Pateicoties lielākai jaudai Volvo V90 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V90 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo V90 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volvo V90 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo V90 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 1140 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 820 km ar reālo patēriņu | ||
Volvo V90 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 153 mm | 165 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Volvo XC60, Volvo V60, Volvo V40 Cross Country, Volvo S90 | Izmantots arī Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo V90 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 6 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 6 2015 2.2 dzinējs: Šis dzinējs nav pārāk uzticams, zināmas problēmas ar sprauslu ligzdām, kā arī ar vakuuma sūkni. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.94 m | 4.80 m | |
Platums: | 1.89 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.48 m | |
Volvo V90 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Volvo V90 ir par 14 cm garāks nekā Mazda 6, par 5 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 522 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1526 litri | 1664 litri | |
Volvo V90 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 38 litriem lielāks nekā Mazda 6. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 138 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
Volvo V90 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Volvo V90 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`380 | 2`150 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 20 200 | 8800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo V90 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|