Audi 80 1989 vs Mercedes E klase 1989
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 127 NM | 126 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.9 sekundes | 18.5 sekundes | |
Audi 80 ir dinamiskāks braukšanā. Audi 80 dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, taču griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā Mercedes E klase. Neskatoties uz mazāku jaudu Audi 80 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi 80 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi 80 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi 80 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi 80 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1210 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
1170 km ar reālo patēriņu | 1090 km ar reālo patēriņu | ||
Audi 80 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi 80) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 700'000 km | 630'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi 80 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Seat Toledo, Skoda Felicia | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.39 m | 4.74 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.43 m | |
Audi 80 ir mazāks. Audi 80 ir par 35 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Audi 80 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 485 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 11.2 metri | |
Audi 80 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Audi 80 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`560 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 3800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi 80 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|