Audi A8 1997 vs Skoda Fabia 2001
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 9.9 sekundes | |
Audi A8 dzinēja jauda ir par 35 ZS lielāka nekā Skoda Fabia, savukārt griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Skoda Fabia. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 7.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A8 ir labāka izvēle. Audi A8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Skoda Fabia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi A8 var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1230 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
1600 km ārpus pilsētas | 760 km ārpus pilsētas | ||
Audi A8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.03 m | 3.96 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.65 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.45 m | |
Audi A8 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Audi A8 ir par 107 cm garāks nekā Skoda Fabia, par 23 cm platāks, savukārt augstumā Audi A8 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 525 litri | 260 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1016 litri | |
Audi A8 ir lielāka bagāžas ietilpība. Audi A8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 265 litriem lielāks nekā Skoda Fabia. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 10.5 metri | |
Audi A8 apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem lielāks nekā Skoda Fabia, tas nozīmē, ka ar Audi A8 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`195 | 1`625 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Skoda Fabia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Audi A8 nopietni defekti konstatēti apmēram 85 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Fabia, attiecīgi Skoda Fabia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 2000 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A8 ir
|
Skoda Fabia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|