BMW 1 sērija 2017 vs Subaru Levorg 2015
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes | 8.9 sekundes | |
Subaru Levorg ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā Subaru Levorg, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Subaru Levorg. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Subaru Levorg, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Subaru Levorg. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
660 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X1, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.46 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.49 m | |
BMW 1 sērija ir par 23 cm īsāks nekā Subaru Levorg, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 522 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1446 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.8 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`020 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW 1 sērija ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 15 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Subaru Levorg ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|