BMW 1 sērija 2009 vs BMW 1 sērija 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 218 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 6.5 sekundes | |
BMW 1 sērija 2012 ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija 2009 dzinēja jauda ir par 96 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija 2012, savukārt griezes moments ir par 125 NM mazāks nekā BMW 1 sērija 2012. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija 2009 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija 2009 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija 2009 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2012, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija 2009 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 1 sērija 2009 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija 2012. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 570 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija 2009 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija 2012 varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 1 sērija 2009 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 1 sērija 2009 2.0 dzinējs BMW 1 sērija 2012 2.0 dzinējs: Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, kas ar laiku tika novērstas. Vēl problēmas šim dzinējam mēdz sagādāt eļļas sūkņa ražība un tā ... Vairāk par BMW 1 sērija 2012 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija 2009 ir par 8 cm īsāks nekā BMW 1 sērija 2012, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1200 litri | |
BMW 1 sērija 2012 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 1 sērija 2009 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija 2012. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija 2012 (par 50 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.9 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`895 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
BMW 1 sērija 2012 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija 2009 nopietni defekti konstatēti apmēram 95 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija 2012, attiecīgi BMW 1 sērija 2012 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|