BMW 1 sērija 2009 vs Mercedes CLK 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.8 sekundes | 9.3 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Mercedes CLK, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 8.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 255 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
630 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 1 sērija 2009 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 1 sērija 2009 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.65 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.41 m | |
BMW 1 sērija ir par 29 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 1 cm platāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 435 litri | |
Mercedes CLK ir vairāk vietas bagāžai. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.8 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 2`010 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes CLK nopietni defekti konstatēti apmēram 200 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 5600 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|