BMW 1 sērija 2009 vs Mercedes SLK 2004
Virsbūve: | Kupeja | Kabriolets | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.8 sekundes | 7.9 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Mercedes SLK, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mercedes SLK. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 8.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem mazāks nekā Mercedes SLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 315 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes SLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes CLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes SLK varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 1 sērija 2009 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 1 sērija 2009 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.09 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.30 m | |
BMW 1 sērija ir par 27 cm garāks nekā Mercedes SLK, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 208 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 162 litriem lielāks nekā Mercedes SLK. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.5 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mercedes SLK. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 1`705 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Mercedes SLK ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes SLK, attiecīgi Mercedes SLK kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5600 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Mercedes SLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|