BMW 1 sērija 2009 vs BMW 1 sērija 2007
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.8 sekundes | 8.8 sekundes | |
BMW 1 sērija 2009 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija 2009 dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā BMW 1 sērija 2007, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā BMW 1 sērija 2007. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija 2009 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija 2007 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija 2009 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2007, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija 2009 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija 2009 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2007. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 1 sērija 2007 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 6 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.24 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
BMW 1 sērija 2009 ir par 12 cm garāks nekā BMW 1 sērija 2007, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1150 litri | |
BMW 1 sērija 2009 ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija 2009 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2007. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11 metri | |
BMW 1 sērija 2009 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija 2007. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 1`775 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|