LatviešuEnglishEspañol

BMW 1 sērija 2007 vs Renault Megane 2006

 
BMW 1 sērija
2007 - 2011
Renault Megane
2006 - 2008
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 122 ZS110 ZS
Griezes moments: 160 NM151 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10 sekundes10.9 sekundes
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā.
BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Renault Megane. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.56.9
Reālais degvielas patēriņš: 7.7 l/100km7.4 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Renault Megane.
Degvielas bākas tilpums: 53 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 700 km kombinētajā ciklā860 km kombinētajā ciklā
910 km ārpus pilsētas1070 km ārpus pilsētas
680 km ar reālo patēriņu810 km ar reālo patēriņu
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 330'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Megane dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi26 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī BMW 3 sērijaIzmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Renault Megane 2006 1.6 dzinējs: Dzinējs ir ļoti izturīgs un ilgmūžīgs, mēdz nokalpot līdz pusmiljonam kilometru, tam var gadīties dažādi sīki bojājumi, bet kopumā ir gana uzticams. Degvielas patēriņš šiem dzinējiem ir ...  Vairāk par Renault Megane 2006 1.6 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.24 m4.21 m
Platums: 1.75 m1.78 m
Augstums: 1.42 m1.46 m
BMW 1 sērija ir par 3 cm garāks nekā Renault Megane, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 4 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 330 litri330 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1150 litri1190 litri
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.5 metri
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Renault Megane, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7481`725
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

zema
BMW 1 sērija ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 42001400
Priekšrocības un trūkumi: BMW 1 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Renault Megane ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]