BMW 1 sērija 2007 vs Volvo C30 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 8.6 sekundes | |
Volvo C30 ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā Volvo C30, savukārt griezes moments ir par 100 NM mazāks nekā Volvo C30. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Volvo C30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
1270 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
870 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo C30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo C30 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija ir par 3 cm īsāks nekā Volvo C30, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 233 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | nav datu | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 97 litriem lielāks nekā Volvo C30. Iespējams, Volvo C30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.1 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo C30 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Volvo C30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|