BMW 1 sērija 2007 vs BMW 1 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.1 sekundes | 10.3 sekundes | |
BMW 1 sērija 2007 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija 2007 dzinēja jauda ir par 88 ZS lielāka nekā BMW 1 sērija 2011, savukārt griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā BMW 1 sērija 2011. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija 2007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 4.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 5.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija 2011 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija 2007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija 2007 var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija 2007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2011. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 1 sērija 2011 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija 2011 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija 2011 varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija 2007 ir par 8 cm īsāks nekā BMW 1 sērija 2011, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1200 litri | |
BMW 1 sērija 2011 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 1 sērija 2007 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija 2011. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija 2011 (par 50 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
BMW 1 sērija 2007 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2011. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|