BMW 1 sērija 2007 vs BMW 1 sērija 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 265 ZS | 320 ZS | |
Griezes moments: | 315 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.3 sekundes | 4.7 sekundes | |
BMW 1 sērija 2012 ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija 2007 dzinēja jauda ir par 55 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija 2012, savukārt griezes moments ir par 135 NM mazāks nekā BMW 1 sērija 2012. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija 2007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 7.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.4 l/100km | 10.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija 2012 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija 2007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2012, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija 2007 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija 2007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija 2012. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
500 km ar reālo patēriņu | 520 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 7 sērija, BMW 6 sērija, BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija 2007 varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 1 sērija 2007 3.0 dzinējs: BMW N52 dzinējs ir pirmais ar ūdens dzesēšanu, kura cilindru blokam tika izmantota magnija un alumīnija sakausējuma kompozītā konstrukcija. Tas tika iekļauts "Ward’s AutoWorld" desmit labāko dzinēju sarakstā 2006. un 2007. gadā. Lai gan dzinējam ir daudz ... Vairāk par BMW 1 sērija 2007 3.0 dzinējs BMW 1 sērija 2012 3.0 dzinējs: Lietojot nekvalitatīvu eļļu šim dzinējam ļoti ātri veidojas uzdegums, kā rezultātā tiek bojāti hidrokompensatori, Vanos un Valvetronic sistēmas. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija 2007 ir par 8 cm īsāks nekā BMW 1 sērija 2012, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1200 litri | |
BMW 1 sērija 2012 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 1 sērija 2007 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija 2012. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija 2012 (par 50 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.3 metri | |
BMW 1 sērija 2007 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija 2012. | |||
Pilna masa (kg): | 1`910 | 2`050 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
BMW 1 sērija 2012 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija 2007 nopietni defekti konstatēti apmēram 95 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija 2012, attiecīgi BMW 1 sērija 2012 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|